نخستین گروه از سربازان در سال جدید به محل دوره آموزشی اعزام شدند.
۱۹:۴۲
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
به گزارش آفتاب نیوز،
نخستین گروه از سربازان اعزامی در سال جدید، برای گذراندن دوره آموزشی صبح چهارشنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۰ با بدرقه خانوادههای خود، به محل دوره آموزشی اعزام شدند.